عزيزى الزائر

استاذى القارئ خلى بالك ... كتباتى لا تتبع اى قواعد نحويه .... يعنى من فضلك مش تنقد النحو

اليكم

اليكم

الأربعاء، 18 نوفمبر 2009

بسبب هذا كانت الهزيمة


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة لست محلل رياضى ولست مشجعا كهؤلاء الذين يحبون مصر بسبب الكرة فقط او بمعنى اخر يحبونها بسبب الكرة وعند الهزيمة يكرهونها لا والله بل انا احب مصر من داخل قلبى .. بس عايز اقول حاجة انا عارف سبب الهزيمة فى هذه المباراة اقولكم ليه بسبب الجماهير الراحت ايوة . بس مش كل الجماهير بسبب الممثلين والكاميرا تجيب فيهم طول المباراة وليه دول هما البيمثلوا مصر ايه المصيبة الكبرى دى

بسبب هولاء

1. الاخت فردوس عبدالحميد

2.الاخ سعد الصغير

3. الاخ احمد بدير

4.الاخ طارق الدسوقى

5. الاخت اميرة فتحى

6.الاخت نهال عنبر

ولسه كتير بس مش عارفهم او مش فاكرهم هل هولاء هم من يمثلون مصر فيا شعب مصر العظيم هل ترضى ان يمثلك فئة مثل هؤلاء

حسبنا الله ونعم الوكيل فيكى يا حكومة جمهورية مصر العربية وهارد لك يا منتخبنا العظيم اه فرحتنا فى الكرة وان شاء الله هتفرحنا اكتر واكتر المرة الجاية تيجى ..وهارد لك وللمغنين المجهزين اغانى انا فرحان بسببكم

3 فــارس وكــتب تــــعــليـق:

طويلب علم يقول...

السلام عليكم ازيك يا عم الحج ازاى دول سبب الهزيمة دة هم دول الكويسين واحنا الى وحشين هما دول المسلمين صح واحنا فاهمين الاسلام غلط على فكرة دة مش رايى دة راى العقيد الى كان بيحقق معايا ولا على راية انتوا الى هتصلحوا الكون يا عم الشيخ كبرالجى ورق الدى ولا انتة رايك اية معلشى يا جماعة انا بقول كدة من الغيظ الى جوايا وما خفى كان اعظم وسلااااااااام

بلال عادل رجب. يقول...

ازيك يابشمهندس كيفك ولا علشان العقيد الحقق معاك فى الكليه ضايقك تيجى تطلع ضيقة وضيقك علينا انا حاسس بيك يابشمهندس والله وربنا يكون فى عونك يارب معاك الله

طويلب علم يقول...

السلام عليكم على فكرة التفهات دى مش بتاثر معانا واى حد عرف كدة وانا مش مضايق ولا حاجة انا بسى مضايق من حاجة انعملت منا قلت وما خفى كان اعظم وعلشان تصدق انى مش مضايق خد الابتسامة دية هدية(ههههههه)ولو اعرف ابعت احسن ممن كدة هبعتبت لكن سامحنى الى لقيتة سلاااااااام

إرسال تعليق

( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )