عزيزى الزائر

استاذى القارئ خلى بالك ... كتباتى لا تتبع اى قواعد نحويه .... يعنى من فضلك مش تنقد النحو

اليكم

اليكم

الثلاثاء، 13 يوليو 2010

الرد على تعليقين . ولو مش عجبكم ردى ..ممكن تردوا عليا او عليهم .

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ارد على تعليقين اه
هما حقيقه حلوين بس استفزونى شويه ..
الى حد ما ....
اولا قبل الرد
عاوز اشكر كل من فى التعليقات
1. مجداويه
2. الريس

3. المهندس محمد اشرف

4. ام الخلود

مدونتها اسمها اعقل مجنونه فى الوجود مش عارف مسمايها ليه كده ولازم تسميها اعقل العاقلين
هههه
بهزر
5. سلسبيل

6. سبايدر مان

7. مجنونه كتابه

8.زهرة (جنى ) الاسلام

9. شارم

10.البشير اون لاين
11. mrmr
12 . السلطانه
مع حفظ الالقاب
كان اول رد على الاستاذ شارم استاذى .صراحه انا متابع مدونتك ومعجب بها كثير ...
وهذا هو تعليقه
و ليه ييجوا جنبك اصلا
هو انت بتقول حاجة غلط
ولا اللي يطلب حقه في البلد يبقى غلط و لازم يتمسك.....
ياسيدى ويااستاذى
نحن فى مصر ام الدنيا وارمله الديمقراطيه
وازاى مش يجوا جنبى دا البلد بلدهم بالصلاه على النبى اه والله دا بلدهم واحنا شغالين عندهم ...
تحت قانون الطؤاى يعنى ..
اللى مش يعجبهم حتى لو بيعمل حاجه صح بيجوا يااخذوه . تحت قانون الطؤاى
نحن فى مصر
لو لم اكن مصريا تحت الحكومة المصريه لودت ان اكون مصريا خارج الحكومة المصريه
اه والله . والدليل على ذلك
يوجد الالاف فى السجون المصريه تحت قانون الطؤارى ...
ثانى رد
على mrmr
وهذا هو تعليقها
حال قرييك ذيها ذى قرى كتير قوى فى مصر حالها مايل ويحزن
لكن لا يضيع حق وراءه مطالب.
اى نعم قريتى زيها زى اى قريه اخرى
ولكن الجمله الثانيه
لا يضيع حق وراءة مطالب
والله كنت اتمنى ان تتحق هذه الجمله ( انا لا اييائس ولا ادعوا للياس )
فى هذه البلاد وتحت هذه الحكومة ولكن لن تتحقق هذه الجمله الا بعد الاطاحه من هذه الحكومة وازالتها من هذه البلد وتغير وزراءها ..
اه والله
لن تتحقق الا بعد ماقلت عليه
............
مـــــع الف سلامه

6 فــارس وكــتب تــــعــليـق:

-_- يقول...

قلب فارس , اشكرك على الاطراء و ده بس من خلقك الكريم و طيب نفسك الغالية

يا اخي الفاضل , رأيي اللى كتبته كرد على موضوعك الكريم كان موجهه ليا قبل اي حد !!

احنا لازم نطالب بحقوقنا , انا مش عبد عند الظابط او امين الشرطة ..
انا المواطن صاحب الوطن و ليا الحق اني اقول رأيي

انا عارف ان كلامي ده خيالي و ممكن انا نفسي مقدرش اني اطبقه في حياتي بس للاسف هو ده الصح و عشان كده هاجرت خالص حتى اعود بعد التغيير ان شاء الله

انا متفائل ان الحكومة الجديدة في 2011 ممكن تغير حاجة لو مسكها البرادعي ..

غير معرف يقول...

ربنا ييسر الحال يا فارس

نقول يارب

دمت فى حفظ الرحمن

♥ ♥ Amira Samy ♥ ♥ يقول...

رد ممتاز
و ان شاء الله البلد
تتقدم و تتحول للأحسن

تحياتى لك

محمد أشرف يقول...

بص يا بلال
أنا معاك في كل كلمة
بلدنا صح مش فيها ديمقراطية
لكن كلنا لازم نتكلم امال احنا عاملين المدونات دي ليه ؟؟
علشان نتكلم وهنتكلم

العلم نور يقول...

اختلاف الرأي لا يفسد للود قضية خصوصا إذا دعم بالحجة وهذا هو المبدأ الذي من المفروض أن نسير عليه.

وعلى فكرة لما سميت المدونة دي كدا .. لقيت نفسي عايشه في عالم أغلبه مجانين يقلبوا الحق باطل والباطل حق .. فقررت أن أكون أعقل مجنونة في الوجود .. تحياتي لك أخي الغالي وربنا يوفقك

Unknown يقول...

عليا الطماطم من الخيار ما فاهم حااااااااااااجة خااااااااااااااالص .. وانا دلوقتي رايح الدورة في الكلية .. على الله مش تيجي يا بلال .. هولع فيك وفي نفسي وفي الدكتور وفي الكيبورد بتاع اللاب توب اللي مطلع روحي

إرسال تعليق

( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )