عزيزى الزائر

استاذى القارئ خلى بالك ... كتباتى لا تتبع اى قواعد نحويه .... يعنى من فضلك مش تنقد النحو

اليكم

اليكم

الأربعاء، 14 يوليو 2010

ايه ياشباب عيد ميلاد المغنيه اصاله انهاردة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
..
طبعا كلنا او الاكثريه يعرفوا الفنانه اصاله صاحبه الجماهير الكثيرة ..
صراحه هى اكثر الفنانات احترام من الموجودين على الساحه حتى الان .
لانها كانت المفضله عندى .. اما الان الحمد الله لم يعد للاغانى مكان فى عقلى او فى قلبى .
والحمد لله نشكرة ونحمد فضله .
المهم
اليوم كان عجيب شويتين
كنت ذاهب لادفع فلوس النت انا فى ابوحماد وكنت رايح ادفها فى الزقازيق ....
الثلاث مواصلات اللى انا كنت راكبهم وانا رايح
كانوا مشغلين اصاله ..
الثلاثه ..
حتى وانا جاى من ثلاث مواصلات .
كان فيه مواصلتين مشغلين اصاله ...
فاتعجبت قلت هو فيه حاجه من الثلاثه
1. اصاله عيد ميلادها اليوم
2. اخذت جائزة عالميه
3. ماتت ( توفيت)

14 فــارس وكــتب تــــعــليـق:

غير معرف يقول...

اصاله يا سلام عليها
صوتها بيعجبنى اوى واغانيها كلها جميله

وعندك حق والله مفيش اصوات حلوه اليومين دول الا القليل اووى

دمت فى حفظ الرحمن

♥ ♥ Amira Samy ♥ ♥ يقول...

يمكن يكون حاجة من الثلاثة
اصالة سمعت لها بعض الأغنى
فأنا لا اتابع الأغانى و لا
ااحب الأستماع إليها بس
ممكن يكون السواقين بيحبوا
اصالة مش اكتر

تحياتى لك

mrmr يقول...

انا اعتقد انها نزلت شريط جديد الكل معجب بيه يعنى ممكن يكون ولا سبب من اللى ذكرتهم

تحياتى اليك

Mahmoud Ahmed يقول...

احلي حاجه انك بطلت تسمع اغاني
^_______^
مبروووووووووووووووووووووووك
^_^

-_- يقول...

احنا منفتكرش حد الا لما يموت



يبقى اكيد ماتت !

حلمي الصغير ان احيا في ارض اليابان يقول...

صحيح ان ليها اغاني بتعجبني بس لانك لقيتهم مشغلينها مجردصدفه ممكن حظك انك ركبت مع ناس بيحبو اصاله بساحسن خبر انك(((بطلت تسمع اغاني)))عقبالي اناكمان وياريت زي مابطلت اغاني تبطل تكلم............



مع تحياتي

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

السلام عليكم
صراحة انا مليش فى الاغانى
لاكن اكيد حاجة من التلاتة
لان احنا فى مصر كدة نعرف الشخصية دى ماتت او حصلها شئ
لما نلاقيها علت جدا فجأة

sweet angel يقول...

السلام عليكم



من فضلك عندي موضوع بعنوان الدعاء بظهر الغيب

لو سمحت اعمل منه كوبي وانشره عندك
وقول لاي حد تعرفه

دعاءنا لوالدة الاستاذ احمد الصعيدي

بلال عادل رجب. يقول...

الرد على الزائر الاول
الحب الجميل
ايوة صوتها جميل بس الحمد لله انا مش بسمع اغانى
المصيبه مش فى الصوت المصيبه فى المغنين

بلال عادل رجب. يقول...

الرد على
سلسبيل
الحمد لله ان حضرتك معتشى بتسمعى اغانى احسن شئ والله
تحياتى

بلال عادل رجب. يقول...

الرد على
MRMR
شكرا على الزيارة

بلال عادل رجب. يقول...

الرد على
سبايدرمان
الحمد لله انى بطلت
الله يبارك فيك
تحياتى

بلال عادل رجب. يقول...

الرد على
sharm
اه والله
تحياتى

بلال عادل رجب. يقول...

الرد على
حلمى الصغير ان احياء فى اليابان
ازيك يابنت خالى
كيف حالك
حاضر هبطل لما تنزلى مصر
يلاااا
سلااااااام

إرسال تعليق

( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )